tisdag 1 oktober 2013

Ifall ni undrar varför jag försvinner från...

diskussioner på Twitter idag.

Har idag blivit plötsligt tvångsutloggad från Twitter och ombedd (läs: beordrad) att byta lösenord två (2) gånger. Gjorde det första gången. Men nu får det FÖR FAEEN vara nog. För det är uppenbart att det är nåt med Twitter som är muppigt idag, inte med mitt konto.

Trodde iofs inte det var nåt med mitt konto första gången heller. Men ETT hjärnsläpp kan vilket system som helst tillåtas (om än inte utan att vissa svordomar uttalas i affekterad ton...), men INTE ett i halvtimmen (det är tidsmellanrummet mellan första och andra).

Förblir nu utloggad tills Twitter skärpt till sig.

Jag kommer alltså kunna läsa vad ni skriver (om än med viss möda, och endast genom att gå till er feed, var och en, direkt), men inte svara förrän den blå lilla fågeln varit en duktig pippi och tagit sin senilmedicin.

Ser fram emot att återkomma i samtalet. Men tills dess: Det är inte ni, och inte jag heller. Det är det jävla Twitter.

Uppdaterat: Lyckades logga in igen UTAN att byta lösenord på nytt. Men har inga illusioner om att twitterproblemen är lösta för idag. Så försvinner jag igen så vet ni varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar