fredag 17 maj 2013

Bildblogg: Säsongsanpassat

Jag har äntligen förstått hur man ska säsonganpassa sin skrivbordsbild på datorn. Här har jag hela tiden haft sommarbilder på sommaren, höstlöv på hösten, snöbilder på vintern etc. Och så var det tvärtom man borde göra....

Satte det här fotot, som föreställer ett igenisat balkongfönster, och vad man kan se genom det, nu, trots den varma årstiden och mest för att jag gillar fotot, och insåg att det faktiskt ger svalka att bara TITTA på is... Ska nog ha det så här nu. Och byta till en riktigt varmsolig bild i vinter.



(Bilden ovan är inte originalfotot utan en skärmdump av hur det blev med det fotot som skrivbordsbild. Som vanligt går det att se bilden större genom att klicka på den.)

2 kommentarer:

  1. Jag går med på sommarbild på vintern - men nej inga isbilder på sommaren.
    Men vet ju att du inte är lika sommargalen som jag!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Nej, vi är ju lite olika där... ;-)

    Vi hade 27 grader här i lördags, så jag ser fram emot lite svalare väder denna vecka...

    Kramar tillbaka!

    SvaraRadera