måndag 25 juli 2011

Hej alla läsare!

Det är väldigt vad ni har varit aktiva här på bloggen i helgen. Många som läser, och en väldig bredd på inläggen som blir lästa! Det vanliga mönstret är ju annars antingen att de senaste inläggen toppar, eller att ett bestämt äldre inlägg, som rör något som plötsligt blivit aktuellt, blir läst, men i helgen har det varit aktivitet lite varstans i bloggarkivet.

Är det vädret som gör det?

Jag hoppas i alla fall att ni haft trevligt här, även när jag själv varit frånvarande...  För en som inte har varit aktiv här de senaste dygnen är alltså däremot jag själv... Jag har varit ute på landet, med minimal nättäckning (men desto mer av trevligt sällskap, bra musik etc).

Och jag kommer nog vara något mer aktiv här de kommande dagarna. Ses och hörs, med andra ord.

Uppdaterat 110728: Det gick väl sådär med det där att vara mer aktiv här just nu... Födelsedagsfirande (min pappas) och ytterligare en visit i lantligare omgivningar kom emellan. Önskar fortfarande alla mina läsare en trevlig stund här på bloggen, hursomhelst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar