lördag 25 augusti 2012

Ber om ursäkt...

Det där att det inbäddade klippet från SVT Play går igång automatiskt så fort man går in här på sidan ÄR irriterande. Jag störs själv av dylikt. Såväl på andra sajter som när det alltså sker här på bloggen.

Tyvärr vet jag inte hur jag ska förhindra det, annat än genom att helt enkelt ta bort klippet vilket jag inte vill, så det får fortgå.

Men ett tröstens ord är det kanske att det lär försvinna när det inlägget inte längre ligger på förstasidan här... Klen tröst, jag vet, men det är vad jag har att erbjuda.

PS. Det här inlägget skriver jag i Bloggers nya inläggsredigerare. En annan sak här på bloggen som jag inte är överförtjust i och därför har undvikit... Men det känns som det är dags att ta tjuren vid hornen i det avseendet. Och hoppas på det bästa... Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar