tisdag 17 januari 2012

Testar igen.

OK. Nu har jag funderat lite mer på det där med "gadgets" som visar inlägg som läses ofta/mycket. Senaste omstuvningen består i att jag nu lagt Bloggers* egna korttidslista (= mest läst senaste 7 dagarna) där jag tidigare hade en "mest läst just nu" (kortaste tidsspannet på Bloggers egna listor/gadgets är 7 dagar, så det får duga för nu).

Längst ner, nästan, i samma spalt ligger en totalt mest lästa (eller vad vi ska kalla den).

PLUS med Bloggers variant: Mer informativ (en titel säger ju inte alltid allt).

MINUS: Mer platskrävande.
Kanhända är den mer "trögrörlig" också, med ett tidsspann på 7 dagar. Men det vet jag inte än, det återstår att se.

Tillsvidare får det se ut så här.

Återkommer om jag ändrar mig igen... ;-)

----

* Alltså Blogger = det blogghotell man ligger på när bloggen har blogspot i adressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar