fredag 22 juli 2011

Fredagsmusik: Måns Wieslander

Med anledning av att Måns Wieslander (bland andra) spelar på morgondagens upprepning av förra årets godsetfestival i Simrishamn (läs mitt bloggande om det här) så får veckans fredagsmusik bli Not Invented med just Måns Wieslander.

Inte oäven, jag gillar både framförandet och texten, inte minst science fiction-temat. Dessutom den enda jag just nu kunde hitta på youtube... Har du Spotify kan jag däremot glädja dig med att hela senaste skivan (Brother Jona) finns att lyssna på där. Mina favoriter är, i alla fall just nu,  Undead in the river och Weightless song.

Men här, alltså, Not Invented. Håll till godo!








>



Uppdaterat: Jag måtte ha letat dåligt, för nu hittar jag plötsligt hur mycket som helst med Måns, och med Elevator Adam... Men jag står fast vid mitt val av fredagsmusik, Not Invented it is.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar