måndag 10 januari 2011

Ordning och reda råder

Sådär. Nu har jag äntligen kommit ikapp med att lägga länkar till böcker, författare, musiker, låtar, filmer, etc. som jag nämner i bloggen på sidan "Kultur i bloggen".

Visst, visst. Känns säkert lite som intresseklubben antecknar för er... Men det är skönt att inte ha det släpandes efter och hängandes över mig längre.

Dessutom börjar det faktiskt bli en ganska intressant, och inte minst disparat, samling kulturella röster som på något vis samsas och samsats här på bloggen. Gå och titta själva får ni se...

Börjar nog faktiskt bli dags att bryta upp en del kategorier i fler. Författare och litterära karaktärer skulle kunna dela på sig till exempel (vet inte riktigt varför jag kombinerade dem till att börja med, men lite flytande kan ju gränsen mellan dem ändå kännas ibland...).

2 kommentarer:

  1. Wow, vilket hästjobb du har gjort! Mycket imponerande, lättöverskådligt och användbart. Månne du är bibliotekarie..?

    Kram pårej och fortsätt må bättre från förkylningen och eländet därtill!

    SvaraRadera
  2. En biblioteks-yrkesskada skulle jag kunna kalla det, om det inte vore så att jag höll på sådär långt innan jag blev bibliotekarie...

    Förkylningen är fortsatt på tillbakagång, om än inte helt borta än. Vet inte när jag senast var sjuk så länge, men mycket skönt att vara igång igen.

    kram

    SvaraRadera