lördag 22 maj 2010

Attans! Jakten går vidare.

Blev överbjuden under slutminuterna på auktionen om fotbollströjan till systerdottern. Och kunde inte bjuda över tillbaka på grund av att datorn hängde sig under de kritiska minuterna. Visst är sånt underbart!

Nåja, jakten går vidare helt enkelt. Jag har sett ett matchställ (svenska landslaget, hemma) på svenskfotboll.se i rätt storlek, men det kostar 450 kr och det tycker jag är lite för mycket för något som kommer växas ur ganska snabbt. Dessutom tycker jag att svenska landslaget har en snyggare bortadräkt än hemmadräkt. Framförallt är den blåare... Så kanske att jag hade slagit till om man kunnat köpa bortatröjan.

Med fotbolls-VM runt knuten borde det snart gå att köpa (lite fler) fotbollströjor, även till barn. Håller jag i alla fall tummarna för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar