fredag 1 juni 2012

Fredagssång: Rikard Wolff sjunger om näktergalningar

Veckans fredagssång blir en sång ur föreställningen "Såna människor", med en riktigt ung Rikard Wolff. Året är 1982.



PS. SUCK!!!!! Blogspot fuckar upp inbäddningen igen ser jag! Hur exakt samma inbäddningskod kan ge så olika resultat från gång till gång förstår jag verkligen inte (förr hade jag en egenbyggd kod som löste det, men den fungerar inte längre, de har ändrat nåt i inställningarna här). Och hur Google-ägda Blogger kan ha så otroligt svårt att samarbeta med likaledes Google-ägda Youtube förstår jag ännu mindre. Det är ett sant mysterium. Och fullständigt oacceptabelt!

PS2: OK. Jag löste det. Tror jag. Men att det ska krävas så mycket manuellt kodpillande för att få en enkel youtubeinbäddning att fungera är fortfarande helt oacceptabelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar