måndag 9 maj 2011

Nyfiken

OK. I'll break down and admit it... Jag är ganska nyfiken till min natur. Och just nu är jag nyfiken på endel av er som besöker sidan.

Ända sedan jag förra året för första gången bloggade om Höör, har det nämligen kommit en stadig, om än liten, ström besökare från Google (oftast, men ibland andra sökmotorer), som har hittat hit genom att ha googlat på någon kombination av "Katarina" "Johansson" "Johannesson" "Höör" (ibland även med sökordet "blogg"). Detta ser jag i statistiken över använda sökord.

Det är inte många per dag, men det är en kontinuerlig ström.

Jag förstår att ni blir besvikna när ni kommer hit, för även om jag har bloggat om Höör, och säkert också om både någon Johansson Johannesson och någon Katarina, så tror jag inte att den Katarina Johansson Johannesson Höör som ni söker finns omnämnd här (förrän nu då).

Men innan ni drar vidare för att förhoppningsvis hitta någon mer relevant sida, skulle ni inte kunna förbarma er över en nyfiken stackare och berätta vem hon är. Bloggar hon om Höör? Eller skriver hon i andra sammanhang om Höör? Jag, som nyligen upptäckt charmen med den lilla stan norr om oss, skulle i så fall gärna ta emot lästips!

Uppdaterat: Oops! Johannesson, skulle det vara. Katarina Johannesson således, ett "ne" föll bort i min slarviga läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar